LifeWave plastre

LifeWave – Smertelindring og stressreduktion

Har du behov for smertelindring/lider du af kroniske smerter, angst eller uro – er du stresset, eller har du søvnproblemer?

Så er behandling med disse unikke LiveWave plastre en naturlig måde at komme udfordringerne til livs. Hurtigt og effektivt. Plastrene giver dramatiske og ofte omgående resultater. De anvendes af sundhedspersonale, berømtheder, OL-deltagere, professionelle sportsfolk og mennesker fra alle samfundsgrupper i mere end 110 lande. Behandlingen opstod oprindeligt i USA.

FAKTA OM LIVEWAVE PLASTRE:

• Sprudlende energi hele dagen uden stimulerende midler
  • Smertelindring på få minutter
  • Naturlig forbedring af søvnens kvalitet og længde
  • Afgiftning
  • Antiældning
  • Appetitkontrol
  • Reduktion af stress

Hvordan virker plastrene?

Når plastret sættes på kroppen, virker det med det samme, da kroppens infrarøde stråler aktiverer plastret og via kroppens meridianer underbygger og støtter kroppens egen produktion. Der kommer intet fysisk materiale i kroppen. Det enkelte plasters energifrekvens får kroppen til at gøre det som plasteret er “programmeret” til. Der er intet farligt i plastrets indhold. Inde i plastrets forsegling er aminosyre, ilt og vand. Hemmeligheden er måden, plastret er fremstillet på. Der er tale om nanoteknologi, hvor strukturen og indholdet i det enkelte plaster er afgørende for hvilken stimuli, vi opnår. Har du brug for LiveWave plastre koster de kr. 25,- pr. stk her i klinikken.
Du kan også blive skrevet op til at få dem tilsendt hver måned og selvfølgelig afmelde dig til hver en tid igen – Klik for for mere information

Ens for alle produkter er:

• Ingen skadelige stoffer eller stimulerende midler
  • Praktisk og nemt at bruge
  • Hurtigt resultat

Energy Enhancer™

• Opretholder energiniveauet
  • Klinisk bevis for, at det øger udholdenheden

IceWave™

• Sikker og naturlig smertelindring
  • Kan benyttes til hele kroppen eller lokale smerter

Silent Nights MD®

• Medicinsk udstyr af klasse 1 til behandling af søvnløshed
  • Ingen lægemidler eller piller, der skal sluges
  • Ikke vanedannende
  • Klinisk bevis for øget søvnlængde med 66 %
  • Giver de fleste med søvnløshed mere sovetid
  • Praktisk til rejsende

AcuLife®

• Sikker og naturlig smertelindring til heste
  • Reducerer inflammation
  • Kan benyttes til hele kroppen eller lokale smerter

Y-Age Glutathione™

• Øger den generelle sundhed
  • Støtter immunsystemet
  • Fremmer udskillelsen af ophobede toksiner
  • Bidrager til at reducere forekomsten af fine linjer og rynker ved brug sammen med Y-Age Aeon og Y-Age Carnosine på regelmæssig basis

Y-Age Aeon™Y-AGE_AEON_White_Envelope_EU-216px

• Klinisk bevis for, at det reducerer stress i kroppen
  • Klinisk bevis for, at det begrænser inflammation
  • Ingen kemikalier kommer ind i kroppen
  • Bidrager til at reducere forekomsten af fine linjer og rynker ved brug sammen med Y-Age Glutathione og Y-Age Carnosine på regelmæssig basis

Y-Age Carnosine™

• Øger den generelle sundhed
  • Forbedrer organers bioelektriske egenskaber
  • Bidrager til at reducere forekomsten af fine linjer og rynker når det bruges sammen med Y-Age Aeon og Y-Age Glutathione på regelmæssig basis
  • Klinisk bevis for, at det øger udholdenheden med op til 125 % efter 3 ugers brug

SP6 Complete™

• Stimulerer de punkter på kroppen, der er kendt for at regulere appetitten
  • Kan bidrage til at reducere sukkertrang

SAMTLIGE 8 plastre er klinisk dokumenterede – der foreligger over 70 undersøgelser og kliniske forsøg. To af plastrene er endda godkendt som medicinsk udstyr til behandling af Insomnia (søvnproblemer) og smertelindring på EU-niveau. WADA – World Anti Doping Association har sammen med adskillige andre dopingkommisioner verden over testet plastrene. Vi kan opfatte plastrene som akupunktur uden nåle, hvis virkning er at stimulere naturlige processer i kroppen uden brug af medicin, kemikalier osv. Konklusionen var entydig: Der er absolut intet angribeligt, så atleter må bruge og har brugt plastre under udøvelse af deres sport, fx ved OL i London 2012, hvor bl.a. en tysk guldvinder i diskoskast havde Lifewave på kroppen. Omsorgsklinikken tilbyder behandling med Lifewave plastre enten alene eller som et led i behandling med healing. Klik her, hvis du vil læse mere om de forskellige muligheder for behandling med Lifewave.

Hvordan virker plastrene?

LifeWave-plastrene er en avanceret form for lysterapi. Plastrene indeholder organiske krystaller, som pga. varmen fra kroppen afgiver lidt lys, der kan ses i det infrarøde og synlige bånd. FTIR (Fourier Transform Infrared) underbygger dette fænomen. Når plastrene sættes på kroppen ligesom et almindeligt plaster, stimulerer de nerver og punkter på huden, så de producerer sundhedsfremmende effekter, der ikke kan opnås med nogen andre produkter på markedet i dag.

Hvordan kan plastrene forbedre personens helbred?

Vi har alle vænnet os til at tro på, at vi skal fylde noget i kroppen (f.eks. vitaminer) for at få det bedre. Selv om korrekt ernæring, vand og motion er kerneelementer for en sund livsstil, kræver vores krop også et konstant flow af energi. Hjernen og nervesystemet sender f.eks. elektriske signaler til musklerne om at udnytte oplagret kemisk energi til at trække sig sammen.

Det har været kendt i tusindvis af år, at særlige lysfrekvenser kan forårsage specifikke ændringer i menneskekroppen. Når du går ud i solen, får lysfrekvenserne din krop til at producere D-vitamin. En anden lysfrekvens (UV) får kroppen til at producere melanin, som er et kemiske stof, der gør huden solbrændt.

LifeWave plastrene udnytter denne viden til at stimulere kroppen for at øge energiniveauet, lindre smerter, afgifte kroppen, modvirke ældning, kontrollere appetitten, reducere stress og give en bedre søvnkvalitet.